sâmbătă, 4 iulie 2009

Plimbarile mele :)

Azi am fost la peste . Am prins 7 carasi care din pacate la ora asta sunt pe gratar:) . Am si fost la tara, la Barcanesti. Am fost in vizita la tanti Neaga (la sora bunicii mele) unde m-am ,,certat'' cu o gasca (cu care oricum am ceva de ,,rezolvat'') si am mai fost la o cunostinta , o verisoara de-a doua ,unde la fel doar ca de data asta m-am uitat la purcelusi (luni fac 2 saptamani). Va dati seama cat de micuti erau? Am vazut un cal foarte, foarte, foarte dragut , dar cam rau, oite, vacute.... Am fost la casa stabunicului meu , am vazut cum se face un put la tara (de-adevaratelea) A fost frumos. Din pacate nu am niste poze

2 comentarii:

  1. Cred ca nu te-ai plictisit deloc.Si sunt fff sigura ca te-ai distrat fff bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai sa sti ca m-am distrat . a fost super super.........rau. la tara m-am certat cu o gasca care era sa ma muste.... iar la peste ma musca defapt nu ma musca dar [rindeam cate o furnica pe secunda pe mine. si imagineaza-ti ca am stat de la 4 dimineata pana la 12 . deci ................

    RăspundețiȘtergere