marți, 28 iulie 2009

La mare

Acum 2 zile am fost la mare, la Eforie Sud . A fot suuuuuuper!!!!! Am fost cu unchiul meu si cu matusa mea, Claudia pe car o iubesc foarte mult, si am stat la o ,,pensiune''(care de fapt era o casa) :








Aceasta era casa, dar in spate o curte maaaaaaaaaaaaaaare si anume:





(Vi se pare mica dar credeti-ma ca era foarte mare)




Aici in curtea din spate erau ..niste..plante(cred) pe care unde te uitai vedeai numai melci. Bine melci foarte mici dar pe jos pe alee erau unii foarte foarte mari.
In aceasta camera am stat eu:












Camerele erau foarte mari iar in fotografie e doar un pat pentru ca intr-o camera sunt 2 la fel ca asta. Acum , o poza cu Erica, Khaled , Amir si Nikol (de la stanga la dreapta)










Si acum o poza de grup .Nu stiu sa va spun distributia . O intelegeti doar daca stati langa mine, sa vii si arat, dar oricum eu o pun :D





So, Good Bye!!

7 comentarii:

  1. Cred ca a fost foarte frumos nu? Si akum serios vorbind,nu ai adus si tu nici un melc sau un melcisor?:)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ca mi era o frica de-mi tremurau naibii shi dintzii

    RăspundețiȘtergere
  3. DA CA SUNT URATI SI LIPICIOSHI SI.... INTR-UN CUVANT NU-I SUPORT!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ma ca esti chiar culmea!!!!!!!Sunt cateodata chiar dragutzei!!!Dar dak nu it plak asta e.:):):)

    RăspundețiȘtergere
  5. cum naibi dragutzei ca-s lipicioshi si scarboshi toata ziua
    mai scriemi comentarii si la postari mai vechi:*:*:*:*:*:*:***:*:*:*:*:*8
    (bn scz d-ra... dak vrei na!)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bn poaate ca ai dreptate. NU sunt dragutzi si chair sunt lipicioshi!

    RăspundețiȘtergere